Gratulerer!
Den er vakker og du er ødelagt!![]()
Takk og yepp det er planen ,dog jeg må nok vente en stund før jeg kan nærme megLekker klokke!Gratulerer!
Og velkommen til Rolex-klubbenNå er det bare å begynne med å samle!
Takk ,he he, er nok solgt ja tenker jegnå er det ingen vei tilbakegratulerer
![]()
Jepp en Explorer med sort skive på nato frister stort :smile:jeg tar meg i å se på klokka mange mange ganger i løpet av døgnet,he he ( tenker det er mange som kjenner seg igjenn i dette her inne )
Tegnet på en tapt sjel: du ser stadig på klokken uten å registrere tiden. Kan anbefale Explorer II fantastisk klokke!
takkerKunne ikke sagt det bedre selv.
Gratulerer - og velkommen til klubben!
Takker for gratulasjonGratulerer så mye med din første Rolex! Kan se for meg at det er en god følelse. Gleder meg til min første![]()
Godt førstekjøp. Det geniale med GMT er jo som du har skjønt variasjonsmuligetene med bezel-insert.
Ikke dumt at det er quick-set dato heller![]()
He he ja skal ikke se bort ifra at jeg kanskje ryker i noenlunde samme fellen skal du se,er jo bitt av basillen nå så..gratulerer og velkommen i klubben!
jeg kjøpte min andre rolex knapt 1 måned etter den første, får håpe du går i samme fellen![]()
Grattis. Pepsi GMT er noe jeg selv har veldig lyst
på!
Takk , da må jeg jo gratulere tilbake ,hvilken rolex modell var det så du fikk gleden av å få på armen da?Gratuler med en fantastisk klokke! Må ha en GMT selv også tenker jegJeg fikk min første Rolex tirsdag forrige uke så kjenner følelsen
![]()
Nydelig GMT! Grattis så mye!
Takk Lars, føler meg virkelig velkommen.velkommen i klubben, grattis....
Takk for det! For min del ble det en Sub 14060M, men vurderte lenge den GMT`en som endte opp på armen dinTakk , da må jeg jo gratulere tilbake ,hvilken rolex modell var det så du fikk gleden av å få på armen da?![]()