Nytt klokkekjøp?

s_sbdc007a.jpg

IKKE FRIST!

Siklet "noe jævlig" på denne før jeg bestemte meg for japaner til halv pris av den fra http://higuchi-inc.com/ - Posten-appen sier den er på vei (consider it a luremus)

Jobber en del med trafoer å slikt ja, tror jeg heller litt mot Seiko skx009

kan nok være litt ugunstig valg med tanke på jobben din, da urverket ikke akkurat er kjent for å være veldig stabilt til tider. med tanke på magnetismen tror jeg ikke dette vil forbedre seg for å si det sånn! :)

men du kan jo kjøpe en skx009/007, og pimpe den opp litt med grønn bezel, og ha en helson shark diver som er antimagnetisk, og fortsatt være innenfor budsjettet ditt! :cool:

IKKE FRIST!

Siklet "noe jævlig" på denne før jeg bestemte meg for japaner til halv pris av den fra http://higuchi-inc.com/ - Posten-appen sier den er på vei (consider it a luremus)

Linken fungerer ikke, er det Sumo du har på vei? I så fall er den også helt utrolig bra, har hatt den før og angrer på at jeg solgte den... Eneste forskjellen mellom disse er vel bare at den jeg linket til er i titan og har et litt mer submariner-aktig utseende. Jeg digger begge. :)

Linken fungerer ikke, er det Sumo du har på vei? I så fall er den også helt utrolig bra, har hatt den før og angrer på at jeg solgte den... Eneste forskjellen mellom disse er vel bare at den jeg linket til er i titan og har et litt mer submariner-aktig utseende. Jeg digger begge. :)

Hmmm ... prøv HIGUCHI-INC kjempestygg side men det han først har e kjempebillig.
Skal kanskje vente med å faktisk få den/unboxe før jeg anbefaller ;)
Men sumo til ¥ 46000 og Shogun ¥ 92000 er det laveste jeg sett.

(Visst er det en sumo)

Når vi jobber på transformatorer eller høyspentlinjer er de som regel utkoblet og jordet, men hvis urverket på seikoen er utstabilt fra før, tror jeg ikke jeg gambler på å ta den med på jobb hvis den blir kjøpt. Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?

Rosok;219160 Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?[/QUOTE skrev:
Absolutt! Benytt dog gode butikker (søk i forum) eller velg eBay-selger med good feedback eller tl rundt på vår Kjøp&Salg-sider her på forumet.
Har selv kjøpt 10+ klokker online og fornøyd hver gang

Higuchi sin side er helt komisk dårlig ja, omtrent like ille som yellys watch corner som jeg nettopp bestilte remmer fra.

Etter hva jeg har lest av erfaringer skal servicen være veldig fin for det, hvordan har kjøpeopplevelsen vært? Av de japanske selgerne har jeg bare brukt Seiya til nå, som forøvrig er bunnsolid.

Higuchi sin side er helt komisk dårlig ja, omtrent like ille som yellys watch corner som jeg nettopp bestilte remmer fra.

Etter hva jeg har lest av erfaringer skal servicen være veldig fin for det, hvordan har kjøpeopplevelsen vært? Av de japanske selgerne har jeg bare brukt Seiya til nå, som forøvrig er bunnsolid.

Svart ljappt og greit på mail og tracking kom efter to dager som lovet efter paypal-betaling, men det er jo vann verdt før den først er i hus

Når vi jobber på transformatorer eller høyspentlinjer er de som regel utkoblet og jordet, men hvis urverket på seikoen er utstabilt fra før, tror jeg ikke jeg gambler på å ta den med på jobb hvis den blir kjøpt. Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?

nye nytt som har skjedd her? spent på oppdatering :)

nye nytt som har skjedd her? spent på oppdatering :)

Ja, har bestilt meg en Seiko SKX009 fra jomashop, venter spent :D
Vurderte Helson shark diver 45, men jeg tror den blir litt for stor, skulle gjerne ha prøvd en. Ser det ligger en til salgs forumet.

Da hadde jeg eeendelig fått klokken i hus, imponert over kvaliteten på en slik "billig" klokke. Ser ikke bort ifra at det blir flere klokkekjøp i fremtiden :D