Denne hadde jeg gått for, dersom det er dressy-look han tenker. Kan jo brukes til mye denne.
Klokkesamler Medlem 3. feb. 2013 Innlegg 839 Sted Lillestrøm 27. feb. 2014 #16 Denne hadde jeg gått for, dersom det er dressy-look han tenker. Kan jo brukes til mye denne.
Speedticket Medlem 15. feb. 2013 Innlegg 652 Sted Wonderland 1. mars 2014 #17 Tudor Grantour Date Official Tudor Website Eller litt i overkant av budskjett, Black Bay Official Tudor Website
Tudor Grantour Date Official Tudor Website Eller litt i overkant av budskjett, Black Bay Official Tudor Website
Omen Medlem 11. aug. 2013 Innlegg 428 Sted Oslo 1. mars 2014 #18 Speedticket skrev: Tudor Grantour Date Official Tudor Website Eller litt i overkant av budskjett, Black Bay Official Tudor Website Klikk for å utvide... +1 på Black Bay. Med litt pruting burde man ikke gå alt for langt over budsjett
Speedticket skrev: Tudor Grantour Date Official Tudor Website Eller litt i overkant av budskjett, Black Bay Official Tudor Website Klikk for å utvide... +1 på Black Bay. Med litt pruting burde man ikke gå alt for langt over budsjett
Klokkesamler Medlem 3. feb. 2013 Innlegg 839 Sted Lillestrøm 2. mars 2014 #19 Black Bay er en utrolig flott klokke. Jeg står fotsatt på LMC, her får du utrolig mye for pengene.