Strøken Hamilton khaki field selges.
Ingen tegn til hairlines eller riper. Perfekt grab and go klokke fra et anerkjent sveitsisk Swatch Group merke som er kjent for å lage robuste militærinspirerte klokker.
Spesifikasjoner:
Kasse diameter- 38mm
Kasse materiale- stål
Lugbredde- 20mm. Skikkelig strapmonster som kler det meste av reimer
Tykkelse- kun 8mm
Urverk: Quarz ETABase Caliber: F06.105
Reim: sort nato tekstil reim forsterket av skinn.
Glass: safir
Vanntetthet: 50m
Kjøpt 14/8-25 hos Andresen. Følger med boks, garantimanual, instruksjonsbok og kvitt.
Den originale sorte nato reimen som følger med klokka har ikke vært brukt da jeg testa klokka på noen andre aftermarket reimer.
Jeg betalte veiledende butikkpris 5395,-
På chrono24 ligger denne modellen i tilsvarende stand og alder for mellom 4000-5000 før frakt og moms.
selges gunstig for : 2500,-
Mye å spare på et ur som nesten ikke har blitt brukt og fremstår som ny. Selges kun for å nedskalere samlingen.
Ingen bytter på denne
Ingen tegn til hairlines eller riper. Perfekt grab and go klokke fra et anerkjent sveitsisk Swatch Group merke som er kjent for å lage robuste militærinspirerte klokker.
Spesifikasjoner:
Kasse diameter- 38mm
Kasse materiale- stål
Lugbredde- 20mm. Skikkelig strapmonster som kler det meste av reimer
Tykkelse- kun 8mm
Urverk: Quarz ETABase Caliber: F06.105
Reim: sort nato tekstil reim forsterket av skinn.
Glass: safir
Vanntetthet: 50m
Kjøpt 14/8-25 hos Andresen. Følger med boks, garantimanual, instruksjonsbok og kvitt.
Den originale sorte nato reimen som følger med klokka har ikke vært brukt da jeg testa klokka på noen andre aftermarket reimer.
Jeg betalte veiledende butikkpris 5395,-
På chrono24 ligger denne modellen i tilsvarende stand og alder for mellom 4000-5000 før frakt og moms.
selges gunstig for : 2500,-
Mye å spare på et ur som nesten ikke har blitt brukt og fremstår som ny. Selges kun for å nedskalere samlingen.
Ingen bytter på denne
Vedlegg
Redigert: