Nye navn på underforum

Medlem
17. juni 2009
Sted
Oslo
Hei @Juice.

Ser at det skjer litt ting med forumstrukturen her, vi har fått et "Marked" :)

Ville bare si at det er uheldig at vi nå har to underforum som heter "Klokker", der det ene er et diskusjonsforum og det andre er klokkedelen av Marked (før kjøp og salg). Jeg bruker stort sett bare "Nye innlegg" i stedet for å navigere i forumstrukturen, men jeg har allikevel nytte av å vite hvilket forum en tråd er postet i. Og i denne listen vises bare navnet på underforumet, ikke stien dit.

Redigert av en moderator:
Hei @Juice.

Ser at det skjer litt ting med forumstrukturen her, vi har fått et "Marked" :)

Ville bare si at det er uheldig at vi nå har to underforum som heter "Klokker", der det ene er et diskusjonsforum og det andre er klokkedelen av Marked (før kjøp og salg). Jeg bruker stort sett bare "Nye innlegg" i stedet for å navigere i forumstrukturen, men jeg har allikevel nytte av å vite hvilket forum en tråd er postet i. Og i denne listen vises bare navnet på underforumet, ikke stien dit.

Takk for tipset @reim!

Skal se nærmer epå det :)

Redigert av en moderator:
Har prøvd å gå til Markedet via undermenyen (Nye innlegg Hurtigmeny Marked Forumregler osv), da er det såvidt jeg kan se bare "Klokke" delen av Markedet som kommer frem. "Klokkedeler og tilbehør" samt "Diverse" seksjonene er borte.