Nye Breitling Superocean(masse bilder)

Kjempe flott, gratulerer! Ser ut som kassen har en ganske moderat tykkelse med tanke på 1500m vanntetthet. Kan jeg spørre hva prisen er på denne klokken?

Kjempe flott, gratulerer! Ser ut som kassen har en ganske moderat tykkelse med tanke på 1500m vanntetthet. Kan jeg spørre hva prisen er på denne klokken?

Tusen takk!
Klokken er relativt tynn ja! Jeg hadde brukt denne i tre dager nå, så tok jeg på Panerai'en isted. Den virket som er kjempe iforhold!

Klokken starter på 18600 med den plastremmen og spennen jeg har. Så kostet den 19 noe med foldespenne og litt over 20 med lenke.

Må si at både bordet og klokka var innertiere!

Ser fram til en lengre review...:)
Når det gjelder lange poster (eller ikke nødvendigvis lange, men i alle fall slike som har tatt litt tid) er også jeg plaget med at jeg plutselig er utlogget når jeg skal trykke "legg til" eller "forhåndsvis", og ofte forsvinner hele innlegget - mildt sagt irriterende. Jeg har valgt å merke og kopiére teksten før jeg går videre, men det finnes sikkert mer avanserte løsninger.

Må si at både bordet og klokka var innertiere!

Ser fram til en lengre review...:)
Når det gjelder lange poster (eller ikke nødvendigvis lange, men i alle fall slike som har tatt litt tid) er også jeg plaget med at jeg plutselig er utlogget når jeg skal trykke "legg til" eller "forhåndsvis", og ofte forsvinner hele innlegget - mildt sagt irriterende. Jeg har valgt å merke og kopiére teksten før jeg går videre, men det finnes sikkert mer avanserte løsninger.
Jeg gjør også dette konsekvent - det vil si at jeg kopierer teksten over i en tekstfil som backup nå og da mens jeg skriver lange poster. Ikke for det at jeg har merket noe til dette problemet noen av dere rapporterer om, men fordi jeg flere ganger tidligere ved et uhell har kommet borti tilbake-knappen på musa eller trykket backspace mens fokus ikke er i tekstruta (slik at nettleseren hopper en side bakover), da forsvinner også all teksten. Og det er sykt irriterende når man har skrevet en stund!