Jeg var faktisk innom Hi-Fi klubben for litt over en uke siden og ble da informert av en av de ansatte at de kom til å selge denne TV'en for 30 tusen. Nå viste det seg jo at den ble enda billigere...
Det var så mye styr med dette køsystemet for å komme inn på Hi-Fi klubbens hjemmeside i dag så jeg bestilte den bare på komplett.no i stedet.
Jeg slo også til på denne! Jeg er litt spent på størrelsen. Den skal heldigvis erstatte projektor og 80" lerret i et filmrom, så det går vel greit. Jeg kjøpte fra netonnet.
Ikke kjøp Samsung hos Expert ihvertfall. Kjøpte min i slutten av august, hovedkort ryker og service etter en mnd. Har hatt den tilbake en mnd nå og hovedkort er gått på nytt i tillegge til hele LED panelet. Expert sier den skal på service på nytt og vi står nå uten TV i adventstiden med 2 små som vil se julekalender. Aldri mer Expert eller Samsung på meg.
Noen som har synspunkter på forskjellen mellom disse to TV'ene. Har Sonyen under transport på vei til meg, men ble tipset om Samsungen. Så jeg lurer på å retunere Sonyen.