Ny tv

Jeg også.

Hvor kjøpte du? Ble Hifiklubben på meg, rett ved kontoret og god garantiordning.

Nå er det bare å vente på levering.

- C

Jeg også.

Hvor kjøpte du? Ble Hifiklubben på meg, rett ved kontoret og god garantiordning.

- C
Jeg var faktisk innom Hi-Fi klubben for litt over en uke siden og ble da informert av en av de ansatte at de kom til å selge denne TV'en for 30 tusen. Nå viste det seg jo at den ble enda billigere...
Det var så mye styr med dette køsystemet for å komme inn på Hi-Fi klubbens hjemmeside i dag så jeg bestilte den bare på komplett.no i stedet.

Jeg også.

- C

Jeg slo også til på denne! Jeg er litt spent på størrelsen. Den skal heldigvis erstatte projektor og 80" lerret i et filmrom, så det går vel greit. Jeg kjøpte fra netonnet.

Ikke kjøp Samsung hos Expert ihvertfall. Kjøpte min i slutten av august, hovedkort ryker og service etter en mnd. Har hatt den tilbake en mnd nå og hovedkort er gått på nytt i tillegge til hele LED panelet. Expert sier den skal på service på nytt og vi står nå uten TV i adventstiden med 2 små som vil se julekalender. Aldri mer Expert eller Samsung på meg.

Gikk selv for noe man har drømt om i 10 år, nemlig OLED, og angrer ikke ett sekund.

LG 65" B6 for 25k, helt rå TV som har falt mye i pris. Mulig den har nådd bunnen nå, i påvente av nye modeller i aprilish.

55" ligger vel rundt 16k

Hei !

Noen som har synspunkter på forskjellen mellom disse to TV'ene. Har Sonyen under transport på vei til meg, men ble tipset om Samsungen. Så jeg lurer på å retunere Sonyen.

Samsung UE50KU6075 vs Sony KD 49XD 8305 ?

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/KD49XD8305BAE/sony-49-4k-uhd-smart-tv-kd-49xd8305

http://www.lefdal.com/product/tv-ly...5XXE/samsung-50-4k-uhd-smart-tv-ue50ku6075xxe

Hvilken som er mest "futureproof" er selvfølgelig nyttig info.

Ser ut som KU6075 er en Lefdal/Elkjøp spesifikk modell, finner ikke den noen andre steder

Redigert: