Ny Rolex Daytona?

Håper det kommer en ny ss med større kasse, gjerne 42mm og dato. Bildet er fra et annet forum.

newdaytonawd.jpg

Jeg håper personlig de vil holde seg til 40mm, noe jeg også tror de vil gjøre. :)

Når de har utvidet ExpII til 42 og laget en DJ II på 41, samt DSSD på 44, føler jeg meg langt fra sikker, gitt...:-o

Sikker er absolutt ikke jeg heller. Men siden de lot den nye i RG være 40mm, er det noe som sier meg at de også vil gjøre dette med tt og ss.. Den som lever får se, noe jeg antar jeg vil gjøre8)

Sikker er absolutt ikke jeg heller. Men siden de lot den nye i RG være 40mm, er det noe som sier meg at de også vil gjøre dette med tt og ss.. Den som lever får se, noe jeg antar jeg vil gjøre8)

Du har et (stort) poeng der mtp at de ikke rørte RGens 40mm, ja.

Jeg håper personlig de vil holde seg til 40mm, noe jeg også tror de vil gjøre. :)

Jeg tror også de vil holde på 40mm i første omgang, men det er da lov å håpe. 40mm blir for smått til kronograf å være etter min smak.:)

Nesten så man håper det ikke kommer nye utgaver for å slippe å knuse sparegrisen. Den første var iallefall meget pen å se på, og kommer høyt på ønskelisten dersom den blir lansert.

Nei til dato på Daytona!

For øvrig er jeg enig i at den bør forbli på 40mm. Den er ren perfeksjonisme, men kan godt få en keramisk bezel :)

Hva tror dere om bezelen da?

Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller.

Hva tror dere om bezelen da?

Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller.
Agreed, håper faktisk de lager de to første i bildeserien på forrige side.