Ai Ai Ai.... :mrgreen: :mrgreen: Nydelig klokke! Dette er vel en "keeper"??? On my wishlist....
Stipey Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.275 Sted Stavanger 13. des. 2009 #16 Ai Ai Ai.... Nydelig klokke! Dette er vel en "keeper"??? On my wishlist....
C ClausT (DK) Medlem 22. juni 2009 Innlegg 211 Sted Danmark 13. des. 2009 #17 Tak. En keeper..... Hvad er det
Vasbotten Støttemedlem Medlem 20. okt. 2008 Innlegg 334 Sted Harstad 14. des. 2009 #18 ClausT (DK) skrev: Tak. En keeper..... Hvad er det Klikk for å utvide... En klokke man beholder, og ikke selger videre etter kort tid. Nydelig klokke , forresten
ClausT (DK) skrev: Tak. En keeper..... Hvad er det Klikk for å utvide... En klokke man beholder, og ikke selger videre etter kort tid. Nydelig klokke , forresten
C ClausT (DK) Medlem 22. juni 2009 Innlegg 211 Sted Danmark 18. des. 2009 #19 Vasbotten skrev: ClausT (DK) skrev: Tak. En keeper..... Hvad er det Klikk for å utvide... En klokke man beholder, og ikke selger videre etter kort tid. Nydelig klokke , forresten Klikk for å utvide... Det var for sjov, jeg ved godt hvad en keeper er. Jeg har bare aldrig haft en..... Tak, det er en fed klokke..... Har netop bestilt disse 2 remme til den,
Vasbotten skrev: ClausT (DK) skrev: Tak. En keeper..... Hvad er det Klikk for å utvide... En klokke man beholder, og ikke selger videre etter kort tid. Nydelig klokke , forresten Klikk for å utvide... Det var for sjov, jeg ved godt hvad en keeper er. Jeg har bare aldrig haft en..... Tak, det er en fed klokke..... Har netop bestilt disse 2 remme til den,