Ny daily beater

Gratulasjoner til både JC og Erik. Flott følelse å ha nytt ur på armen. Den gode gamle: "Kikker på klokka for å se hvor mye den er, men aner ikke hva klokka var etter å ha sett på den", slår inn titt som det er her. (og det er altså ikke fordi den har stoppet eller ikke er pålitelig eller noe).

Men en ting jeg har tatt meg i å gjøre et par ganger som kanskje er litt mer på den syklige siden: Å gå inn på badet og slå av lyset for å beundre lumen.

Santos-Dumont skrev:
Gratulasjoner til både JC og Erik. Flott følelse å ha nytt ur på armen. Den gode gamle: "Kikker på klokka for å se hvor mye den er, men aner ikke hva klokka var etter å ha sett på den", slår inn titt som det er her. (og det er altså ikke fordi den har stoppet eller ikke er pålitelig eller noe).

Men en ting jeg har tatt meg i å gjøre et par ganger som kanskje er litt mer på den syklige siden: Å gå inn på badet og slå av lyset for å beundre lumen.

Haha, du er ikke alene om noen av de der :roll: :mrgreen:

Ja.. etter nesten 2mnd ventetid på deler fra Italia kom de endelig. Lerstang Ur As (Bendik) på aker brygge satte den sammen for meg mens jeg ventet. Stor takk til han!
Her er resultatet:

Personlig synes jeg den er drit-tøff, men digger ikke helt den metallplaten som fester remmen til selve uret.

marius

Erik N skrev:
hva synes egentlig folket?

Klokken er flott, synlig og spesiell. En OK klokke til det bruk du nevner,- en daily beater, men noen erstatning for den PAM'en du planlegger å selge, blir den nok ikke ! ;)

Da du viste meg den "live", fikk jeg et godt inntrykk av rem og klokke.

Iallefal gøy å ha en klokke ikke alle andre har! Da jeg var innom et lokalt meglerhus her om dagen så jeg dusinvis av Submarinere og diverse Breitlinger

Den er stillig!

Gøy med noe nytt :D

(Synd vi ikke fikk møtes på tirsdag i Oslo da :roll: )