Ny 312 på handen...

ErikS skrev:
Det er nok flere enn 3-4 312 i Norge. Jeg er ny her på forumet, og har hatt min siden september.
Kan legge ut noen bilder hvis noen vil forklare meg hvordan jeg gjør dette med Photobucket.
Erik
Hei, og velkommen til forumet!

For å legge ut bilder med Photobucket:

1. Last opp et bilde med "Upload images & videos"
2. Hold musen over bildet, da popper det opp en liten meny
3. Gå ned til "IMG code" og klikk på linken rett ved, slik at den blir "merket"
4. Høyreklikk og kopier linken*
5. Lim inn linken i en post på forumet, da skal bildet vises automatisk når posten er lagret

* Dette skjer automatisk i noen tilfeller (da popper det opp en liten "copied!"), men ikke hos meg - jeg lurer på om Firefox+Adblock (som jeg bruker) sperrer for noe javascript-greier, slik at jeg må gjøre det selv

ErikS skrev:
Det er nok flere enn 3-4 312 i Norge. Jeg er ny her på forumet, og har hatt min siden september.

Erik

Tallet har sikkert økt noe nå,- men gratulerer med din og velkommen til forumet !
Vi venter spent på noen wristshots ! ;)

P1000039.jpg

P1000024.jpg

Det tok litt tid før jeg endelig fant ut hvordan jeg skulle legge ut bilder, men det gikk
greit med den forklaringen jeg fikk.
Her kommer 2 wristshots av PAM312 på Swiss Ammo fra Ted Su.
P1000038.jpg

Har noen remmer fra Toshi og Heroic18 også, men denne som er laget av 65 år gammelt
Ammo-lær er min favoritt.
Har ikke akkurat planer om starte å samle Panerai-klokker, men er veldig spent på hva Panerai
kommer med på SIHH i januar. Panerai er jo 150 år i 2010, og regner med at det kommer noen
Special Editions.
Er spent på å se flere wristshots fra dere andre 312-eiere.

ErikS skrev:
Kan legge ut noen bilder hvis noen vil forklare meg hvordan jeg gjør dette med Photobucket.
Erik

Hei ErikS, og velkommen til forumet :)

Regner med du allerede kjenner til hvordan du uploader bilder til photobucket, og derfra kan det ikke bli lettere.
Når du har oversikt over alle bildene på photobucket, så holder du piltasten over bildet du bil publisere, og du vil få flere valg.
Det ene valget er "IMG Code" etterfulgt av en url addresse. Denne addressen kopierer du og limer inn i posten din.

Håper dette var til hjelp, nå vil vi se bilder av 312! :mrgreen: :mrgreen:

Sponon skrev:
ErikS skrev:
Erik

Hei ErikS, og velkommen til forumet :)

Regner med du allerede kjenner til hvordan du uploader bilder til photobucket, og derfra kan det ikke bli lettere.
Når du har oversikt over alle bildene på photobucket, så holder du piltasten over bildet du bil publisere, og du vil få flere valg.
Det ene valget er "IMG Code" etterfulgt av en url addresse. Denne addressen kopierer du og limer inn i posten din.

Håper dette var til hjelp, nå vil vi se bilder av 312! :mrgreen: :mrgreen:
Haha, glemte du at poster kan ha flere sider nå?

oi oi..! Så kun første side jeg.. hehehe.. gjør ikke den feilen igjen :D

ErikS: Flotte bilder :)
Skulle ønske de solgte Panerai i Stavanger slik at jeg fikk sett noen live.. Dere er heldige dere som bor i Oslo.