NUF nummer?

Medlem
3. april 2014
Innlegg
1.248
Sted
Viken
I dag tok jeg noen bilder av min 1969 GMT Master 1675, i fbm med at jeg vurderer å selge den. Da jeg tok bilde av baksiden så jeg noen krusseduller på den ene lug-en. Har aldri lagt merke til disse før. De er ikke veldig tydelige, og ikke svært pene, men jeg lurer likevel: Kan dette være et NUF-nummer? Kan den rett og slett være norsk-solgt? Eller er det bare krusseduller?
DDEF44E2-95C4-4474-9351-47CD6FBE5EF1.jpeg
 
I dag tok jeg noen bilder av min 1969 GMT Master 1675, i fbm med at jeg vurderer å selge den. Da jeg tok bilde av baksiden så jeg noen krusseduller på den ene lug-en. Har aldri lagt merke til disse før. De er ikke veldig tydelige, og ikke svært pene, men jeg lurer likevel: Kan dette være et NUF-nummer? Kan den rett og slett være norsk-solgt? Eller er det bare krusseduller?
Vis vedlegg 162337
Litt vanskelig å se, men skriblerier fra Bjerke Bergen?
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69
Takk for tips :). Hva kjennetegner nummer fra Bjerke Bergen? Noe jeg kan prøve å se etter?
Usikker, men har eid klokke med B på slutten og det var i hvert fall servicehistorikk fra Bjerke, men nødvendigvis ikke solgt der?
 
Da har Bjerke sjekket nummeret for meg og bekreftet at det er et service-nummer fra Bjerke. B-en på slutten refererer til Bjerke. Takk til alle for innspill! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød