Reservert Norrøna 29 Parkas i Gore-Tex, fargen space (blå)

Medlem
19. aug. 2013
Innlegg
48
Sted
M&R
Hei godtfolk!

Jeg har en Norrøna 29 Gore-Tex PrimaLoft Parka herrejakke i fargen space (blå), str XL som jeg ikke får brukt. Denne ble impulskjøpt på salg uten at jeg prøvde den først. Jeg har brukt den en dag og den fremstår som frabrikkny. Merkelappene er imidlertid fjernet. Jeg er usikker på årsmodellen, men jeg mener dette er fjorårets modell. Jeg ser ihvertfall at den nye damemodellen har en annen farge på glidelåsen enn min. Herremodellen ser jeg ikke forskjell på, men det må du nesten sjekke selv.

Dette er uansett jakken https://www.norrona.com/nb-NO/Products/1040-13/2325/29-gore-tex-primaloft-parka-m/

Jakken er veldig varm og er velegnet bekledning både på jobb og på fjellet.

Jeg er åpen for direkte salg eller bytteforslag. Jeg trenger for tiden nytt tastatur og trackpad til iMacen, så dette er ihvertfall av interesse, TS pris ved salg er 2500 + frakt. Jeg foretrekker kjøpere som jeg kan møte personlig i eller rundt Ålesund.

Send meg en PM så avtaler vi nærere! Jeg har forståelse for at du ønsker å være anonym på forumet, men tar du kontakt med meg på PM ønsker jeg at du ihvertfall oppgir kontaktinformasjon.

-C
 
Redigert: