Noen som husker dokumentaren?

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
Prøvd forgjeves å søke etter en dokumentar fra noen år tilbake, som omhandlet "hva som gjør at noen elsker klokker". Eneste jeg husker er at den vel var britisk. Britisk fyr som har en helt ok samling klokker, som henger på en selger sv særlig vintage Rolex. Overværer møter med nevnte selger og kunder som er på jakt etter feks akkurat 'en utgave av Cosmograph Daytona, osv. Ender med at han so. Følger denne selgeren rundt, selger alt av Breitling og Omega han har og kjøper rn nippledial i helgull.
Om noen klarer peke meg i riktig rettning taes det imot med stor takk. Husker ikke hva denne selgeren het engang ...og det begynner å irritere meg sånn akkurat passe

Utrolig artig dokumentar ja! Skal ikke bort ifra at den sådde et frø om nippledial helgull Sub første gang jeg så den :mrgreen:

Takk for den! Veldig kjekk dokumentar.

Kjenner meg igjen i mye her! Det å slanke samlingen og klare seg med EN klokke, for så å tenke at det er veldig fornuftig å ha to klokker, som blir tre og fire.

Og han som liker biler og klokker, men ikke klarer å identifisere seg med andre menn som liker biler og klokker (present company excluded, selvsagt!).

Todda

Takker og bukker til alle som på null komma niks hadde svar til meg, med selvsagt 100% rett video. Og en anelse ironisk (og selvfølgelig) at den alt skulle ligge her ...

Denne du leter etter?

https://www.youtube.com/watch?v=VrO1fx7l0Yc

Edit: @reim kom meg i forkjøpet

Overraskende kul film:D vel verdt en titt.

Utrolig artig dokumentar ja! Skal ikke bort ifra at den sådde et frø om nippledial helgull Sub første gang jeg så den :mrgreen:

Takk for den! Veldig kjekk dokumentar.

Kjenner meg igjen i mye her! Det å slanke samlingen og klare seg med EN klokke, for så å tenke at det er veldig fornuftig å ha to klokker, som blir tre og fire.

Og han som liker biler og klokker, men ikke klarer å identifisere seg med andre menn som liker biler og klokker (present company excluded, selvsagt!).

Todda

Så mye frustrasjon, og så ligger video'en her på TS?;)

Time Machines:mrgreen:

Redigert av en moderator: