Noen Rolex «alle» kan kjøpe?

Medlem
30. juli 2022
Innlegg
5
Sted
Oslo
Hei!

Er det noen Rolex modeller som «alle» kan kjøpe, uten at det er behov for noe eksisterende relasjon med AD som selger? :)

Spør av nysgjerrighet. Har ikke noen planer om å kjøpe i nærmeste fremtid.
 
Ring en AD og spør - men jeg ville anta at en Cellini eller det meste som er tiltenkt en kvinnes håndledd lar seg skaffe innen kort tid.

(Selv har jeg egentlig kun lyst på en 36mm Explorer, og har nå vært innom ADen på Schiphol så mange ganger at de kjenner meg igjen og leende kommer meg i møte mens de rister på hodet og sier 'We are sorry, we sold one the day before yesterday...' eller lignende. :D)
 
Er antakeligvis enklere med Two-Tone Submariner også, men det varierer kanskje fra AD til AD
 
Ring en AD og spør - men jeg ville anta at en Cellini eller det meste som er tiltenkt en kvinnes håndledd lar seg skaffe innen kort tid.

Er det tilfelle? Kvinnemodeller i stål virket å være umulig når jeg spurte her i Oslo. Er en stund siden jeg spurte.
 
En fyr jeg traff med en two tone Daytona sa han fikk denne i løpet av noen få måneder… tipper at i løpet av et år eller to vil man kunne få de aller fleste Rolex modellene uten problemer, også stål sports, så det er bare å glede seg…?!
 
H
En fyr jeg traff med en two tone Daytona sa han fikk denne i løpet av noen få måneder… tipper at i løpet av et år eller to vil man kunne få de aller fleste Rolex modellene uten problemer, også stål sports, så det er bare å glede seg…?!
Har en i bestilling nå. Estimert +/- ett år.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fjordseiko