Noe kona kom drassende hjem med...

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Har hatt en litt hektisk periode på jobb denne uken.
Når jeg kommer hjem fra jobb sier kona at vi trenger å snakke litt om noe....
Ok, tenker jeg. Her er det noe (negativt) på ferde.

Hun har tenkt litt sier hun. Oj, tenker jeg....

Hun har kommet fram til....

At jeg trenger en dressklokke....

DSCF0029.jpg

DSCF0044.jpg

En nydelig 4243.
Har kommet meg litt etter sjokket nå. Beklager den dårlige bilde kvaliteten. Skal prøve å ta noen bedre bilder etterhvert når jeg er ferdig med å sitte å glo på denne klassiske skjønnheten.:D

Jøss! For en dame du har da! Det der skjer ikke her hjemme med det første... Grattis med klokka og kona :)

Hva slags type er denne madammen? Hårfarge? Øyefarge? Utdannelse, etc.? Må ha meg en lignende skjønner du..

Heldig med den! (både kona og klokka)

Cellini er en Rolex som ofte kommer i skyggen av sports/oyster-modellene, men jeg liker dem godt. Særlig de som heter Cellinium, men Danaos-varianten er også kul. Hvitt gull?

Takker for alle positive tilbakemeldinger.:D
Danaos modellen hadde jeg aldri kommet på å kjøpe selv.
Ingen dato, ingen sekundviser. Bare ren og pur skjønnhet.

Er fremdeles i fullstendig granatsjokk.
Kommer ikke til å kvitte meg med hverken klokke eller kone i dette livet ihvertfall.;)

Noen siste bilder...

DSCF0033.jpg

et av den pene spenna:

DSCF0032-1.jpg

Må innrømme at jeg ble litt misunlig nå :)
Fin klokke! jeg har en Cellini selv, men får nesten aldri brukt den, men tok den på i dag etter jeg leste posten din :)

Gratulerer! Med en kjempefin Cellini.. og det som må være en ikke så verst kone ;)

Cellinimodellene fra Rolex er i det hele tatt utrolig pene.

Selv min mor (som mildest talt har et avslappet forhold til ur) hold på å kjøpe seg en meget pen mekanisk Cellini på ferietur i høst.. men lot altså være. Lurer på om ikke den kanskje bør bli 60-årsgave om et par år.

..wow, tror nok aldri det kommer til å skje hjemme hos meg, men nå har jeg vist dette til kona med en klar oppfordring...jeg ønsker meg en Offshore Roal Oak...synes det burde være ok hvis hun virkelig er glad i meg ???? ;)