No Bullshit Unboxing

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Ikke no' luremus på dere i kveld, nei.

Here we go:

009-7.jpg

016-4.jpg

Første møte med sitt "søskenbarn" 2254.50

018-1.jpg

Chronoen er mye fetere og mye tyngre - føles som en helt annen klokke, og det er det jo ogsa;)

017-5.jpg

Så møter søskenbarna sin felles tremenning

026-4.jpg

Dermed har ønskelisten blitt enda en linje kortere.
En spesiell hilsen og takk til min "faste klokkepusher" som nok en gang har levert som lovet og i ekspressfart.

Du har virkelig tatt av på klokkefronten i det siste Minuteman!
Nydelig! Gratulerer!

YES, jeg hadde rett. Skjønte det var noe da du ikke svarte på gjettningen min :)

Gratulerer med nok en lekker Omega. Gleder meg til å tafse på denne.

Ha en flott helg

Gratulerer Minuteman, må virkelig si du har opparbeidet deg en respektabel samling på forholdvis kort tid!:D

:D - For du begynner virkelig å få mange lekre klokker i boksen, og denne var intet unntak. Gratulerer så mye!

Gratulerer, MM! Er det ikke snart på tide med en "mine klokker" tråd fra deg?

Det var ikke mye bullshit i den boksen nei. Det er jommen bra du har begynt å like kronografer ;)

Spøk til side, den der er fantastisk lekker - gratulerer så mye!

Ai ai ai! Gratulerer med rpbarsk chrono. Der Speedy er elegant og subtil, oser denne av kraft og tyngde! Herlig!!! :D

Det er voldsomt så mye heute horologi som forsvinner opp i dalføret for tiden! Det er deg vel unt :)

Fytti helvete som du unboxer om dagen :D Gratulerer med fet klokke!

Eneste problemet med deg er at du driver og kjøper deg nedover MIN ønskeliste :D ;) 2594 er så satans fin! Har du noen wrist shots?

Grattis mann! Mon tro det blir tynt under trærne i Valdres i år. Er vel mer enn julegavebudskettet som har gått i år! Uansett gratulerer med flott ankomst! Du har sannelig ikke beslutningsvegring!