Neste stopp for bankkortet?

Medlem
26. okt. 2017
Sted
Møre & Romsdal
I det siste så har jeg kjent lysten på en ny klokke.. eller to.. eller tre.. Men jeg tror jeg begynner med en først.

Jeg har sett på en litt finere klokke da min SKX007 ikke passer over alt og har fått seg noen fine bruksmerker etter å ha blitt brukt daglig i industrien og litt rundt om kring siden jeg anskaffet meg den. For det meste så har jeg sett på vintage Omega klokker: Seamaster, DeVille, Geneve og lignende. Samtidig har jeg tatt noen turer innom den lokale urmakeren for en titt på Seiko SRPB43J1 og eventuelt sette på en perlon strap. Grunnet prisen så jeg litt på Bambino også men jeg føler vintage Omega/SRPB er verdt de ekstra pengene. Og så dum jeg er så har jeg sett litt på ny diver også, men det får bli en annen gang.

Om noen har noen gode finklokker å anbefale som helst ikke topper fem lapper så hadde det vært supert. Skulle gjerne brukt feriepengene og litt mer på ny klokke men det blir noe trasig da jeg skal begynne med studier til høsten.

I det prissjiktet ville jeg gått for denne https://www.tidssonen.no/certina-ds-1-himalaya-special-edition
certina-ds-1-9921.jpg

• Liker
Reaksjoner: fredskijj og JD83