Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Myggstikk som gjør det umulig å gå med klokka på "rett" arm
IMG_5504.jpeg

• Wow
Reaksjoner: mr.quick og Timely
Tok bilde av at jeg kladdet en jobbsøknad for å sende til kjæresten, for å si "se her, nå gjør jeg det!". Klarte sende det til sjefen pga. navneblings i kontaktlista. 🫥
Hvis sjefen i forholdet er kjæresten så er all good. Hvis ikke...oh boy. Artig dag på "jobben" i morgen. Lykke til. Husk at for arbeidsdagen i morgen: "Life begins after a cup of strong coffee". ;)

Hvis sjefen i forholdet er kjæresten så er all good. Hvis ikke...oh boy. Artig dag på "jobben" i morgen. Lykke til. Husk at for arbeidsdagen i morgen: "Life begins after a cup of strong coffee". ;)
Sjefen er forøvrig i foreldreperm. Du og du, for en pinlig aften dette har vært. Det finnes feiladresserte meldinger man kan bortforklare med en viss grad av troverdighet, men et bilde av min e-posttjeneste, med mitt navn, med tittel "Jobbmuligheter hos X-selskap", med synlig meldingsinnhold... Lite å ta fra av unnskyldninger der.

Sjefen er forøvrig i foreldreperm. Du og du, for en pinlig aften dette har vært. Det finnes feiladresserte meldinger man kan bortforklare med en viss grad av troverdighet, men et bilde av min e-posttjeneste, med mitt navn, med tittel "Jobbmuligheter hos X-selskap", med synlig meldingsinnhold... Lite å ta fra av unnskyldninger der.
Har du en iPhone og dette er en SMS - så trykker du og holder på SMS-en og velger "Rediger"...og vips så endrer du teksten til noe mer passende. Prøv.

Kan du bruke dette inn i lønnssamtale?😉

• Elsker
Reaksjoner: MikroKrone
Jeg har kommet godt ut av å være åpen om at jeg har vært i prosess andre steder. Men ville kanskje forklart at det var ett uhell å si i fra på den måten :ROFLMAO:

Pressens løse bruk av termen "ekspert". Ordets bruk har gått viralt og det er på tide å slå alarm.

Redigert: