Er vel AR coating kun bak cyclops på nyere Rolex (husker i farten ikke hvilke modeller, tror ikke det er alle). En slik cyclopstomi blir i de tilfellene litt "underlig". Her ble det bare kult. Skal du fortsette samme sti, kan du jo plukke ut verket, ta av viserne, kjenner ikke prosedyre for behandling av disse, plukke av skiven og bake denne i ovnen. Har desverre ikke oppskriften her og nå, mht tid og temperatur men det finnes kokebøker på nett. Kult dette da.
Nei nu har denne patineringstrenden gått for langt. Du hadde - og kan få - dette:
Men i stedet velger du dette?
Behandler du nye biler du kjøper med clorin også? Og var du positiv til Michael Jacksons bleking og inngrep? Husk, det starter i det små med en liten nose job (=cyclopektomi) og før du vet ordet av det har du dyppet skiven i clorin også.
Nu vel - skiven bør egentlig tas ut og stekes i ovnen til indices gulner.
Jeg er egentlig ikke noen modde-ditt-og-datt-type, men med denne klokka så gjør jeg et unntak for å lære litt.
Merk: Dette er ikke en spøk, men kjent metode i DIY patineringstråder på WWW.
Nu vel - skiven bør egentlig tas ut og stekes i ovnen til indices gulner.
Jeg er egentlig ikke noen modde-ditt-og-datt-type, men med denne klokka så gjør jeg et unntak for å lære litt.
Merk: Dette er ikke en spøk, men kjent metode i DIY patineringstråder på WWW.