*fnise* :p Rolex er nok ute på virkelig dypt vann om de lanserer noe slikt...
J jayeff Guest 27. feb. 2011 #31 *fnise* Rolex er nok ute på virkelig dypt vann om de lanserer noe slikt...
A A.Warhol Medlem 18. mai 2009 Innlegg 483 Sted Oslo 27. feb. 2011 #32 Stipey skrev: REALLY DEEP DEEPSEA SAY NO MORE!!!! Klikk for å utvide... Akkurat sånn føles det å ha en DS på håndleddet
Stipey skrev: REALLY DEEP DEEPSEA SAY NO MORE!!!! Klikk for å utvide... Akkurat sånn føles det å ha en DS på håndleddet
rkjersem Støttemedlem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.952 Sted Ålesund 27. feb. 2011 #33 A.Warhol skrev: Akkurat sånn føles det å ha en DS på håndleddet Klikk for å utvide... +1 Sååå, sååå enig. Etter 3 forsøk må jeg bare kapitulere. Den er nydelig, men ikke behagelig. Kjøper jeg den igjen så blir det bare for å studere den i klokkeboksen, å hva er meningen da ?
A.Warhol skrev: Akkurat sånn føles det å ha en DS på håndleddet Klikk for å utvide... +1 Sååå, sååå enig. Etter 3 forsøk må jeg bare kapitulere. Den er nydelig, men ikke behagelig. Kjøper jeg den igjen så blir det bare for å studere den i klokkeboksen, å hva er meningen da ?
S Sponon Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.596 28. feb. 2011 #35 Stipey skrev: REALLY DEEP DEEPSEA SAY NO MORE!!!! Klikk for å utvide... Hørte rykter om at det ikke er rotor i denne, men to stk. hamster som springer rundt på et hjul på skift
Stipey skrev: REALLY DEEP DEEPSEA SAY NO MORE!!!! Klikk for å utvide... Hørte rykter om at det ikke er rotor i denne, men to stk. hamster som springer rundt på et hjul på skift
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 1. mars 2011 #37 Sponon skrev: Hørte rykter om at det ikke er rotor i denne, men to stk. hamster som springer rundt på et hjul på skift Klikk for å utvide... På vinterstid livnærer seg på dugg som samler seg når inne i klokken når du beveger deg fra -20 grader ute og inn i tbanen som holder +24?
Sponon skrev: Hørte rykter om at det ikke er rotor i denne, men to stk. hamster som springer rundt på et hjul på skift Klikk for å utvide... På vinterstid livnærer seg på dugg som samler seg når inne i klokken når du beveger deg fra -20 grader ute og inn i tbanen som holder +24?