Nato rem

Corvus går for å være bra.
Har ikke prøvd ut corvus selv, men kan stille meg bak både gnomon og singular straps.

Tidssonen selger remmer laget av samme produsent som leverer originale NATOs til Ministry of Defence. Dette er remmer av god kvalitet som følger de originale spesifikasjonene. Per definisjon er det remmen i 20 mm og "Admiralty Grey" som er the real deal :)

Tidssonen Webshop

Tidssonen selger remmer laget av samme produsent som leverer originale NATOs til Ministry of Defence. Dette er remmer av god kvalitet som følger de originale spesifikasjonene. Per definisjon er det remmen i 20 mm og "Admiralty Grey" som er the real deal :)

Tidssonen Webshop

De ser utvilsomt bra ut men skulle gjerne hatt 22mm orange..Dårlig med det der desverre.

Kjøper du nok på gnomon hiver de med en billig spring bar tool også. Som er fint for meg da jeg akkurat mistet en ned i terassen. Takk til gnomon så har jeg flere i skuffen :p.

Gnomon Watches

Takker for alle svar:D
Ble 2stk fra Gnomon Watches.Venter spent på pakke

Jeg kjøper somregel Maratac Nato. Litt mer heavy duty, og en litt finere finish. Varer lenge. Ulempen er at det er få nettbutikker som fører disse, og kan medføre til lang bestillingstid.