Gratulerer med råfin rålex!
Longhairdontcare Medlem 31. aug. 2013 Innlegg 579 Sted Østlandet 10. feb. 2014 #76 Gratulerer med råfin rålex!
B benbjo Medlem 21. mars 2013 Innlegg 828 Sted Oslo 10. feb. 2014 #77 Gratulerer! Er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg ryker på min første Rolex heller! Dog en noe vanligere modell enn din
Gratulerer! Er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg ryker på min første Rolex heller! Dog en noe vanligere modell enn din
Spike Medlem 26. nov. 2013 Innlegg 86 Sted Vestfold 10. feb. 2014 #79 Gratulerer med KJEMPEFLOTT klokke
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.413 Sted Drammen 10. feb. 2014 #80 Longhairdontcare skrev: Gratulerer med råfin rålex! Klikk for å utvide... Takk skal du ha @Longhairdontcare benbjo skrev: Gratulerer! Er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg ryker på min første Rolex heller! Dog en noe vanligere modell enn din Klikk for å utvide... Takk @benbjo Rolex-unboxing på innlegg nr 400? skjerpings skrev: Gratulere Klikk for å utvide... Takk for det @skjerpings Spike skrev: Gratulerer med KJEMPEFLOTT klokke Klikk for å utvide... Tusen takk @Spike Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Longhairdontcare skrev: Gratulerer med råfin rålex! Klikk for å utvide... Takk skal du ha @Longhairdontcare benbjo skrev: Gratulerer! Er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg ryker på min første Rolex heller! Dog en noe vanligere modell enn din Klikk for å utvide... Takk @benbjo Rolex-unboxing på innlegg nr 400? skjerpings skrev: Gratulere Klikk for å utvide... Takk for det @skjerpings Spike skrev: Gratulerer med KJEMPEFLOTT klokke Klikk for å utvide... Tusen takk @Spike
B benbjo Medlem 21. mars 2013 Innlegg 828 Sted Oslo 11. feb. 2014 #81 Hehe, da må jeg være svært så aktiv de neste dagene