Mulighet for å slette tråder?

Det håper jeg ikke. Om du har opprettet en tråd ved en feil ville jeg sendt en mail til Juice og bedt han flytte/fjerne den.
 
Jeg mener kun for kjøp&salg tråden, ikke andre informative tråder. Syntes det bare hadde blitt litt mer ryddig om man kunne fjerne gamle annonser som ikke hadde noe av betydning lengre.
 
Alle gamle salgstråder har betydning i form av at det gir grunnlaget for en god database for hva ur er omsatt for. Så fremt informasjon om pris ikke blir fjernet.

Å flytte klokker som faktisk er solgt over til et eget underforum kunne kanskje vært en ide?
 
Alle gamle salgstråder har betydning i form av at det gir grunnlaget for en god database for hva ur er omsatt for. Så fremt informasjon om pris ikke blir fjernet.

Å flytte klokker som faktisk er solgt over til et eget underforum kunne kanskje vært en ide?

Enig. Veldig grei informasjonskilde hvis man eventuelt skal kjøpe eller selge en klokke, kan man se hva de har gått for tidligere.
 
Har man solgt det man skal selge eller kjøpt det man skal kjøp, kan redigeres og tittelfeltet tillegges f.eks. *SOLGT*, *TRUKKET* eller lignende for å vise at annonsen ikke lenger er aktiv.