Motorsykler

55 mil på denne tourer’n i dag
IMG_7534.jpeg
 
Slik er det. Du treffer det du ser på. Trist for den fulle lastebilsjåføren.
Sakset fra Dagen I Dag, Aftenposten.

SmartSelect_20231108_074606_Aftenposten eAvis.jpg


8
 
  • Wow
Reaksjoner: SantaMonica
Noen setter sikkert kaffen i halsen av en scooter i mc-tråden, men hei! Ifølge Statens Vegvesen er det en tung motorsykkel. ;)

Uansett: Her er løsningen min for å gi finger’n til den nye bomringen i "Bypakke Nedre Glomma".

Mye kvikkere og morsommere enn forventet, og et glimrende pendle-fremkomstmiddel for korte turer. :D

IMG_9165.jpeg
 
Noen setter sikkert kaffen i halsen av en scooter i mc-tråden, men hei! Ifølge Statens Vegvesen er det en tung motorsykkel. ;)

Uansett: Her er løsningen min for å gi finger’n til den nye bomringen i "Bypakke Nedre Glomma".

Mye kvikkere og morsommere enn forventet, og et glimrende pendle-fremkomstmiddel for korte turer. :D

Vis vedlegg 362522


Scooter ingen hindring!
Det eneste 'negative' jeg har å si til mine tohjulskolegaer som kjører scooter er at de så godt som ALDRI hilser tilbake! (Er de overlegne?)
Ha det trivelig med scooteren. Faktisk skal Vespa-klubben være en aktiv klubb.

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: Dazed
Scooter ingen hindring!
Det eneste 'negative' jeg har å si til mine tohjulskolegaer som kjører scooter er at de så godt som ALDRI hilser tilbake! (Er de overlegne?)
Ha det trivelig med scooteren. Faktisk skal Vespa-klubben være en aktiv klubb.

8- )
Klubb er ikke helt "meg", men jeg hilser instinktivt på motorsykler fremdeles. Det sitter i ryggmargen. :) Tenkte litt på det på den første turen, at "skikkelige" motorsyklister kanskje er for kule til å hilse på en fyr på scooter. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel