Moonphase klokker

MUT Moon er et nyyydelig ur! Vel verdt prisen, jeg ville absolutt anbefale trådstarter en tur innom Tidemann for en kikk og en pris ...

Min:

2025696.jpg

Fantastiske detaljer på A&S :D Virkelig flott, du verden.

Frederique Constant Manufacturen er vakker, og til den prisen må den jo være en kjempedeal. Eneste problemet mitt med den er størrelsen. Syntes 42mm er for stort for et slikt ur. Dette er jo helt klart et dressur og bør ha en mer moderat størrelse.

JLC'en er perfekt med sine 39mm, men i en helt annen prisklasse.

Fant den på jomashop nå til 17 000 inkludert moms! Det er da latterlig lavt ift hva man får? Eneste jeg ikke liker er den manglende sekundviseren. Men jeg er nærme med å kjøpe må jeg si! Blir en tur innom den lokale AD`en for å sjekke hvilken pris de kan gi på samme ur først tror jeg :)

Fant den på jomashop nå til 17 000 inkludert moms! Det er da latterlig lavt ift hva man får? Eneste jeg ikke liker er den manglende sekundviseren. Men jeg er nærme med å kjøpe må jeg si! Blir en tur innom den lokale AD`en for å sjekke hvilken pris de kan gi på samme ur først tror jeg :)

Ikke galt! Men vel verdt å sjekke hva lokal AD og evt Tidemann kan gi deg av pris!

Ikke galt! Men vel verdt å sjekke hva lokal AD og evt Tidemann kan gi deg av pris!

Har jo såklart funnet meg en MUT moon til en god pris nå! Så om den holder seg i det prissjiktet så blir det fort ett til nytt ur i desember, så blir det Luksusfellen i januar! huff å huff:eek: