Ja vet du, jeg tenkte det samme her boenna.Kan det være så enkelt at du ikke egentlig ønsker deg en Rolex???
Tror jeg hadde utvidet søket etter modeller jeg likte, og droppet Rolex som kriterium...
Ute etter tilstedeværelse?
Ja vet du, jeg tenkte det samme her boenna.Kan det være så enkelt at du ikke egentlig ønsker deg en Rolex???
Tror jeg hadde utvidet søket etter modeller jeg likte, og droppet Rolex som kriterium...
Kan det være så enkelt at du ikke egentlig ønsker deg en Rolex???
Fikk servert et instagrambilde av @tagliano som var en skikkelig vekker i forhold til Explorer II, nå kan jeg knapt vente med å bli ferdig med denne arbeidshelga og komme seg av gårde til AD...
PS! Kan noen fortelle meg om hvordan man enklest linker til profiler her på TS? Nå kopierte jeg bruker utl og mekket link selv, men det må vel være en enklere måte?
Det er kun bezelen som taler i mot, men som du sier Thomas så kanskje jeg endrer mening. Har vært aktiv nok her inne til at det allerede burde skjedd, men det har det ikke, så nå står og faller Explorer på hvordan den slår meg når jeg ser den irl.