Merke, modell og år:
Moddet Seiko SKX009 fra 2018
Spesifikasjoner:
Modellnummer: SKX009K
Verk: Seiko 7S26
Kassediameter: 42 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 22 mm
WR: 20 ATM / 200m
Beskrivelse og tilstand:
Dette er opprinnelig en Seiko SKX009, men første eier kjøpte til en Seiko Prospex PADI skive og visere, samt safirglass med blå AR-coating. Modden ble utført av urmaker F Lohne i Bergen, som også trykktestet klokken. Klokken er lite brukt og meget pen!
Dokumentasjon og historikk:
Første eier kjøpte klokken fra creationwatches. Den ble momset inn til Norge. Kvittering på kjøp og moms foreligger. Klokken kommer med boks og dokumentasjon og stemplet garantikort (23. feb 2018). Jeg kjøpte klokken av første eier i mai.
Bæreredskaper:
Klokken kommer med både superoyster og superjubilee fra StrapCode. Dessuten en ekstra lås til oyster-lenken, også fra StrapCode. I tillegg følger det med en mørk blå Crafter Blue gummirem. Jeg har stort sett brukt klokken på den remmen, men remmen ser likevel omtrent ubrukt ut. Veldig bra rem!
Annet:
Dette er klokken for deg som liker den fantastisk nydelige blå skiven på Seiko Prospex PADI Turtle, men som foretrekker den slankere SKX-kassen på 42 mm fremfor Turtles fyldige 45 mm kasse. Det var i hvertfall det som trigget meg da jeg kjøpte klokken
Sted:
Helst F2F Oslo på dagtid.
Pris eller bytteverdi:
Selges kr 5000,-. Ingen bytter er av interesse. Forbeholder meg retten til å trekke annonsen, frem til evt avtale om salg er inngått.
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending i Norgespakke, eller straksbetaling ved F2F.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette den gode trenden.