MITT BESTE KJØP?

Medlem
17. jan. 2017
Sted
Bergen
En sen kveld surfet jeg litt på eBay og en svært fin Tudor oysterprince. Med grå skive, orginal krone og Rolex oyster lenke. Det var en auksjon og jeg var så heldig å vinne denne foran 16 budgivere. Betalte også moms og frakt via eBay også var denne på vei til meg.

Gruet meg egentlig litt, mest Pga strørrelsen på 34mm.
IMG_1336.JPG

IMG_1339.JPG
IMG_1340.JPG

IMG_1337.JPG
Syntes ikke de lignet så veldig o_O
IMG_1335.JPG

Dere kan jo kanskje forstå skuffelsen når jeg åpnet denne. Selger var hyggelig nok til å sende med en ekstra reim, til tross for at valgte å sende en annen klokke.

Redigert:
Må ærlig si jeg ikke helt skjønner denne posten her. Veldig kjipt om du er blitt lurt av selger, føler med deg - men om dette er tilfelle så skjønner ikke hvorfor du poster en utboksingstråd? Ville vel heller spurt selger om hva som er greia, evt. opprettet en tråd som andre medlemmer kan komme med innspill på dine muligheter ved å angre kjøp etc.

Må ærlig si jeg ikke helt skjønner denne posten her. Veldig kjipt om du er blitt lurt av selger, føler med deg - men om dette er tilfelle så skjønner ikke hvorfor du poster en utboksingstråd? Ville vel heller spurt selger om hva som er greia, evt. opprettet en tråd som andre medlemmer kan komme med innspill på dine muligheter ved å angre kjøp etc.

Beklager at du ikke likte tråden. Forventer forsåvidt ikke noe innspill til mulighet for å angre kjøpet, dette fikser jeg. Syntes bare det var artig å unboxe en klokke jeg var ganske spent på og dele dette. Resultatet ble dette.

En sen kveld surfet jeg litt på eBay og en svært fin Tudor oysterprince. Med grå skive, orginal krone og Rolex oyster lenke. Det var en auksjon og jeg var så heldig å vinne denne foran 16 budgivere. Betalte også moms og frakt via eBay også var denne på vei til meg.

Gruet meg egentlig litt, mest Pga strørrelsen på 34mm.
Vis vedlegg 39540Vis vedlegg 39541 Vis vedlegg 39542
Dere kan jo kanskje forstå skuffelsen når jeg åpnet denne boksen. Selger hadde 100% og anmeldelsene så legit ut.
Til tross for at det har gått fint på alle andre kjøp jeg har gjort. Kommer jeg kanskje ikke til å gjøre dette igjen:(
*snip*

Redigert:
Ja, hadde jeg fått den slitne tudoren foran den enda mer slitne Seiko quartzen hadde jeg vært fornøyd. Syntes helt ærlig litt slark i lenken og poleringsbehov er en del av sjarmen. Problemet med denne spennende unboxingen var vell overraskelsen jeg fikk når jeg så at den inneholdt noe annet:rolleyes: selger har til og med tatt seg bryet med å sende med en ekstra reim, hyggelig.

Tror jeg skjønner nå: Du vant auksjon på Tudoren og fikk tilsendt en Seiko quartz? Da skulle du ha en rimelig solid sak mot selger :)

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Tror ikke noen prøvde å være negativ mot tråden din. I likhet med mange forstod jeg ikke helt hva du mente. Første posten din var kun bilde av boksen, så en Seiko og deretter en Tudor. Og du skrev heller ikke noe som opplyste saken noe mer annet enn at du ikke ville gjøre dette mer. Nå ser jeg at du har endret teksten og lagt til flere bilder, og det var litt mer forklarende og lettere å forstå at du fikk feil klokke.

Jeg tror ikke du har blitt svindlet. Det er nok bare selger som har rotet med pakkene som skulle sendes. Det sitter nok en et eller annet sted i verden som har bestilt en Seiko og åpnet pakken og tenkt "Hva faen er Tudor? Hvor er Seikoen min?"