Min samling...

Du har rett, dette er alt annet en mainstream-watches! Fin samling du innehar, med mange spesielle ur:)

Siste klokke i boksen: Kazimon Drei... Titanium, Made In Germany, Top grade 7750 Valjoux.
Kanskje 23 stk ble lagt(tror jeg) i 2009, i hverfall ikke mange...
20140516_112805_zpsbqiybewv.jpg

20140515_190328_zpsdgngm0aj.jpg

Hadde det vært mulig å få fikset opp i bildene @Hammerfjord? Skulle gjerne sett hva som befinner seg i boksen:)

Redigert av en moderator:
Flott samling @Hammerfjord. Jeg har sterkt vurdert Aquadive BS 100 DLC selv. Det er jo en solid klokke. Hvor stort bærer den - f.eks. i forhold til en Speedy Pro? Hvordan opplever du kvaliteten?

Flott samling @Hammerfjord. Jeg har sterkt vurdert Aquadive BS 100 DLC selv. Det er jo en solid klokke. Hvor stort bærer den - f.eks. i forhold til en Speedy Pro? Hvordan opplever du kvaliteten?

Takk!

Jeg vil sammenligne den med Certina DS3.
Som en 1000m klokke er den tykk og litt "tungt".
Den sitter veldig godt på håndleddet syns jeg.
Kvaliteten er høy: Uten tvil. Konstruksjonen og utseende stemmer fra 70taller som den DS3 og er bevist til å bli utmerket som dykkeklokke med en bezel som er lett å bruke med hansker.
Den er tøff og solide.
Laget i Tyskland, montert i Sveits og testet i Austria(hvis jeg husker riktig) til høy standard for prisen.

Veldig bra samling som inspirere til å prøve nye klokker jeg egentlig ikke har tenkt over.

Hvordan modell Er Marathonen? Kan ikke huske jeg så den når jeg så gjennom kolleksjonen dems.