Gratulerer med flott PO :)
TubaTom Medlem 16. des. 2014 Innlegg 450 Sted Oslo 1. april 2015 #19 Gratulerer så mye med ny klokke. Håper du blir like fornøyd som jeg er med min (2år uten at den har forlatt samlingen). Satyv skrev: Takk! Kikket på Orange også, men jeg tror øynene blitt fortere "lei" av den med mye Orange på enn denne med bare de små detaljene i en nydelig Orange farge. Klikk for å utvide... Når du har de flotte orange tallene er heldigvis veien ikke lang til en orange en om du skulle angre deg
Gratulerer så mye med ny klokke. Håper du blir like fornøyd som jeg er med min (2år uten at den har forlatt samlingen). Satyv skrev: Takk! Kikket på Orange også, men jeg tror øynene blitt fortere "lei" av den med mye Orange på enn denne med bare de små detaljene i en nydelig Orange farge. Klikk for å utvide... Når du har de flotte orange tallene er heldigvis veien ikke lang til en orange en om du skulle angre deg
siggen69 Medlem 21. okt. 2013 Innlegg 182 Sted Oslo 1. april 2015 #20 Grattis med kul omega og flott skriveredskap.
lantin Moderator Medlem 29. okt. 2013 Innlegg 1.448 Sted Oslo 2. april 2015 #21 Gratulerer med flott PO
Bromle Støttemedlem Medlem 16. mai 2011 Innlegg 3.994 Sted Hardanger 2. april 2015 #23 Nice Gratulerer så mye