Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.
Gratulerer med en super klokke. Jeg må nok innrømme at den hvite skiven er det som gjør denne så spesiell! (bommet selv med en sort...).
Kos deg med den...
Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.
...
Gratulerer!
Katter har tydeligvis god smak i klokker. Bra at klør er mykere enn stål! Et sikkert natotips til den klokken er denne: http://www.mamut.net/straps/subdet2.htm (bilde nr. 5)
Grattis!
Flott Rolex det der!![]()
Gratulerer med en flott Rolex. Har siklet på den lenge.![]()
Gratulerer! Nydelig!
Gratulerer med en super klokke. Jeg må nok innrømme at den hvite skiven er det som gjør denne så spesiell! (bommet selv med en sort...).
Kos deg med den...
+ 1
Dette er en av de peneste klokkene Rolex har laget. Basta!
Gratulerer så mye!
Nydelig. Denne må jeg også få kjøpt meg en gang.
Gratulerer så mye.
du er en heldigris du!
Takk, skal handle inn endel nato, synes denne klokken kler nato meget godt, er det allright kvalitet på reimene på straps.no?
Takk, skal handle inn endel nato, synes denne klokken kler nato meget godt, er det allright kvalitet på reimene på straps.no?