- Medlem
- 2. mai 2011
Og jeg skal aldri kjøre unboxing igjen - mark my words![]()
Unboxing er bare kos, kjør på med det.
Og jeg skal aldri kjøre unboxing igjen - mark my words![]()
Hehe, flott flott. Det er jo nesten litt flaut å selge etter 1 mnd - men i denne omgang ble det slikUnboxing er bare kos, kjør på med det.
Hehe, flott flott. Det er jo nesten litt flaut å selge etter 1 mnd - men i denne omgang ble det slik![]()
Godt med litt støtte i denne trådenVi har alle her sikkert hatt klokker mindre enn en måned. Det har hvertfall jeg
Ble selv også ganske sjokka over hvor mye bråk det var fra min 1392 når jeg hadde den.![]()
Ung kar på 28 år med god nok hørsel til å bli jagerflypilot - så høres det altfor godt til at det ble plagsomt.Anbefaler 44 mm med manuelt verk, 8 dagers gangreserve og 300 m WR. Det er garantert fritt for støy fra verketJeg klarer i alle fall ikke høre noe med mitt «gode» øre
![]()
Er du jagerflyver er det ok uansett hva du har på håndleddetUng kar på 28 år med god nok hørsel til å bli jagerflypilot - så høres det altfor godt til at det ble plagsomt.
Hehe, nei jeg er nok dessverre ikke det - og beklager om det virket sånn. Var dog på opptak og hørsel 10/10, det var vel egentlig det jeg menteEr du jagerflyver er det ok uansett hva du har på håndleddet![]()