Min første ordentlige klokke. Pris 20-25000

Enig med @Skogsmatrosen at bølgeskive er veldig fint. Det som er spennende med Omega Seamaster Proffesional er at det er masse modeller å velge mellom hvis man vil gå litt lenger tilbake i tid.

Et eksempel på en eldre Seamaster jeg selv har hatt og som jeg gjerne fortsatt skulle hatto_O er en såkalt "Electric blue" i titan (husker ikke ref.nr. i farten). Nydelig blå bølgeskive og flotte sverdvisere samt lett og litt gråaktig kasse og lenke i titan.
IMG_20150803_223138_zpsngs8fiw5.jpg

...og velger du å gå for en eldre Seamaster Proffesional bør du komme under budsjett og ha penger til overs til noe annet gøy:)

Ser etter en klokke med reim, med eller uten dato. At den kan bades med er et stort pluss!

Hvis dette er kriteriene dine er svaret enkelt. Ta dine 25 000 spar 1 500 til og gå ned til Bjerke å hent ut en splitter ny Black bay på reim. Be de sette den på nato for deg og du er i mål. Da har du reim og nato, ingen dato, du kan bade og du vil få masse glede av den.

• Liker
Reaksjoner: Klump1
Takk for gode svar! Skal se videre på både longines og Omega, og det frister jo med en flunkende ny black bay!
Lurer fortsatt på om dere har tips til flere gode bruktmarkeder så man kan følge med på hva som fins der ute! :)

Takk for gode svar! Skal se videre på både longines og Omega, og det frister jo med en flunkende ny black bay!
Lurer fortsatt på om dere har tips til flere gode bruktmarkeder så man kan følge med på hva som fins der ute! :)

Bruktmarkedene på WUS og TRF.
De har mange seriøse selgere der.
Husk å sjekke referansene fra andre brukere.

• Liker
Reaksjoner: Klump1