I dag fikk jeg prøvd en seamaster for første gang. Den var helt som forventet egentlig og det var like før det ble kjøp av en helt ny
Det eneste jeg ikke likte med den som var helt ny var det at bølgene var fjernet og fargen var noe forskjellig i fra de jeg har sett meg ut på nettet. Det er sikkert en filleting, men jeg tror jeg hadde hengt meg opp i det og ergret meg i lang tid over at jeg ikke skaffet meg en slik som jeg har falt for.
Jeg var hos en urmaker på galleriet i bergen og fikk en veldig god innføring når jeg nevnte at jeg skulle handle min første klokke. I all infoen så var det en liten detalj som jeg mistet. Han forklarte meg at det var kommet en forbedring av urverket i fra 2255.80 til de nye seamaster diver, men jeg klarer ikke å huske hva som var forskjellen. Er det noen som vet dette? Noe jeg bør tenke på når jeg handler brukt?
Så nå begynner letingen på bruktmarkedet
Jeg var hos en urmaker på galleriet i bergen og fikk en veldig god innføring når jeg nevnte at jeg skulle handle min første klokke. I all infoen så var det en liten detalj som jeg mistet. Han forklarte meg at det var kommet en forbedring av urverket i fra 2255.80 til de nye seamaster diver, men jeg klarer ikke å huske hva som var forskjellen. Er det noen som vet dette? Noe jeg bør tenke på når jeg handler brukt?
Så nå begynner letingen på bruktmarkedet