Milgauss

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.743
Sted
.
Jeg er litt kiin på den nye Rolex Milgaussen (står på venteliste hos Bjerke) Så jeg tok
en sjekk på bruktmarkede. Der fant jeg en på Finn.no uten pris. Sendet en forespørsel om pris, så vidt jeg kan huske ligger
den grønne på ca 45K (arrester meg hvis det er feil) Det er mulig han prøver seg, men han ville ha bud over 70K.... :eek:
Da reiser jeg heller til Køben og kjøper den der til 45K eller så venter jeg til jeg får en telefon fra Bjerke.
Men 70,000 da!!!!! :eek: :eek:
 
Begge som ligger på Finn har vel grønt glass?

De er produsert i en ukjent, men visstnok begrenset mengde.
 
Ja, nå så jeg det lå en til der. Den koster "bare" 60K
Tydeligvis er de meget ettertraktet når de kan legge på prisen så mye.
 
Jeg må ærlig talt si at det grønne glasset med det første ikke fremstår som penere enn et klart..

Er det noen spesiell årsak til at det er grønt..?
 
Husk at den med grønt glass er akkurat nå i "hype:n"......og hvis man absolutt må være en early adopter så koster det.......akkurat detsamme hvis man ønsker en DeapSea uten å stå i kø hos forhandler.

Sitt rolig i båten å vent på en hos Bjerke eller kjøp en med hvitt glass...........like fin den! :D
 
I følge Bjerke har ikke det grønne glasset noen funksjon, det er bare kosmetisk.
Jeg synes den er litt lekker med grønt glass jeg da, også koster den bare liit mer. Den koster forøvrig
43K
Og jeg er nr 2 i køen.. ikke at det betyr at jeg får den i morgen :roll:
 
Er redd hyper en over

De første som var til salgs på TZ kostet 14.000 $. Nå ligger det en til 7.500.

Butikkene får nå flere med grønt glass enn de får av de to "vanlige" modellene. Jeg tipper at den med hvit skive er lang mindre vanlig om et halvt års tid.