2019 Zodiac Super Sea Wolf GMT selges.
Her har du muligheten til å skaffe deg en klokke som ikke mange andre har.
Her er det referanser til dykkerklokkes beste tidsepoke, men oppdatert til 2020-størrelse og kvalitet.
Med denne klokken får du spennende fargekombiasjoner som jeg aldri har sett tidligere. Bezel (24-timers markering) med fargene "seafoam green" (a slightly paler hue than aquamarine) og "cobalt blue" og skiven er en blå/grønn/sort farge som endres med lyset. Helt umulig for en gla'amatør som meg å ta gode nok bilder av denne klokken.
Perfekt størrelse med diameter på 40 mm og 13 mm tykk
Da Zodiac ikke har et in-house verk med GMT, er det her benyttet arbeidshesten ETA 2893-2.
Dette er en limitert utgave til 182 stykk som en referanse til etableringsåret 1882.
Noen mindre mindre merker i et lenkeledd etter justering av lenken.
Det er et lite marked å sammenlikne med i Norge og internasjonalt.
Se ebay og Chrono + transport og mva.
Tar jeg fryktelig feil og du er interessert, så hører jeg fra deg.
Mer utfyllende informasjon finner du her.
Og Hodinkee er en smule bedre enn meg til å ta bilder:
Bilder av den aktuelle klokken:
Her har du muligheten til å skaffe deg en klokke som ikke mange andre har.
Her er det referanser til dykkerklokkes beste tidsepoke, men oppdatert til 2020-størrelse og kvalitet.
Med denne klokken får du spennende fargekombiasjoner som jeg aldri har sett tidligere. Bezel (24-timers markering) med fargene "seafoam green" (a slightly paler hue than aquamarine) og "cobalt blue" og skiven er en blå/grønn/sort farge som endres med lyset. Helt umulig for en gla'amatør som meg å ta gode nok bilder av denne klokken.
Perfekt størrelse med diameter på 40 mm og 13 mm tykk
Da Zodiac ikke har et in-house verk med GMT, er det her benyttet arbeidshesten ETA 2893-2.
Dette er en limitert utgave til 182 stykk som en referanse til etableringsåret 1882.
Noen mindre mindre merker i et lenkeledd etter justering av lenken.
Det er et lite marked å sammenlikne med i Norge og internasjonalt.
Se ebay og Chrono + transport og mva.
Tar jeg fryktelig feil og du er interessert, så hører jeg fra deg.
Mer utfyllende informasjon finner du her.
Og Hodinkee er en smule bedre enn meg til å ta bilder:

Bilder av den aktuelle klokken:

Redigert: