Marathon Gsar

My bad! Syntes det så ut som om sekundviseren hoppet med quartzhopp på det ene bildet, men ble sikkert lurt pga lukkertiden som ble brukt :) Marathon er rått både med auto og quartz anyway :D
(Pluss at det står auto både på baklokk og skive også selvfølgelig ;) Litt for sent på kvelden tydeligvis :D

Gsar kommer kun i Automatic og har følgende specs
Litt klipp og lim her:

Made by the Marathon Watch Company by contract to the Canadian and now the U.S. Government
Movement: ETA 2824-A2
Dial: measures 27.7mm and utilizes Tritium Gas Vials for Night Illumination
Crystal: sapphire - 2.8mm thick x 30.50mm diameter
Case: is cut from 316L stainless steel
Case diameter is approximately 46.0mm
Bezel diameter is 41.10mm, milled engraved and filled
Case Height is 13.85mm
20 mm lugs with drilled holes
Crown: 6.5mm dia x 5.50mm long, deep knurled
Weight of head 93.1 grams
Rubber Strap is Swiss Made Natural Rubber (not to be confused with plastic or composite bands)
Warranty: One year parts and labor (watch must have legible serial # and invoice)

Msar/Maplesar er bare klengenavnet min har fått pga. Maple leaf symbolet på skiva.

Kunne forsåvidt godt tenkt meg en vanlig Gsar og en Dsar og:mrgreen:

Jeg er en stor tilhenger av Zulu reimer, så måtte prøve litt forskjellige.

4815614622_955cdfd37b_b.jpg

4814991791_08f18b2e65_b.jpg

4815613934_5c38dfffd4_b.jpg

Gratulerer Bullit. Kuul Marathon, og ikke en man ser for ofte. Flotte bilder også

Jon

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker denne (GSAR/MSAR) eller DSAR best. DSAR har en clean dial og ikke tritium vials ...

Eg kan hjelpe deg; DSAR! (dog, den reinaste urskiva har jo den originale SAR'en, eg reknar med du kjenner til historien bak DSAR-referansen.)

Tips bullitt: få tak i original bracelet til MSAR'en, anbefalast på det sterkaste!

Min DSAR seier forresten hallo!;)