Mailservern gått amok?

G

Guest571

Guest
Har mailservern klikket? Har fått i underkant av 300 mail fra TS nå. Alt fra varsel om PM som kom i Juli til oppdatering på tråder jeg følger.
 
Mailtrøbbel

Jeg har som sikkert mange andre krysset av for å få mail når det blir sendt PM til meg. Men nå for ca 20 min siden og fremmover får jeg mail om at jeg har fått ny PM, leser mailen og set dette er en gammel PM fra noen uker siden. Går inn på innboksen på TS og der er det jo selvfølgelig ikke noe nytt da det er en PM som er lest for lengst. Har etter dette fått tre til mail om gammel PM, altså ca 4stk på 20min..noen andre dom har opplevd dette i dag eller tidligere?
 
Strømmer inn her også..!! Laget en tråd samtidig som deg ser jeg, og det er tydeligvis problemer ute å går;)
 
Samme skjer her.

Det virker som om det har bygget seg opp en enorm kø av PMs som ikke har blitt sendt når de skulle.
Jeg vet at hosten har hatt mye problemer i det siste, og mulig at det kan være en sammenheng her.

Bare å slette de mailene man mottar..
 
hehe, det ble i underkant av 500 mails fra TS, men de fleste var varslinger om aktivitet i tråder jeg fulgte.