- Medlem
- 7. aug. 2012
Etter mye frem og tilbake har jeg omsider valgt å selge min Longines Legend Diver. Klokken er kjøpt i Barcelona, og ble tatt ut av butikk 30.11.2012. Siden den gang er klokken brukt i rotasjon med andre klokker, og siden 2014 har den blitt brukt betydelig mindre pga innkjøp av en sub. Klokken selges nå for å finansiere nytt klokkekjøp. Klokken selges komplett med boks og papirer.
Klokken måler 42mm diameter, og huser et Longines L633 urverk, som er en noe modifisert utgave av et ETA 2824-verk. Den har et driftsreserve på 38 timer. Den er vanntett til 300m.
Etter min mening er det en klokke som går til alt og passer like godt på stranden som til casual eller mer formelle antrekk. Klokken kler ellers mange type remer, og selv har jeg brukt den mye på NATO-rem.
Verdt å vite:
Remen er noe slitt, og ene "holderen" til remen er borte. Jeg ville rangert remens tilstand til 6/10. Klokken har ellers normalt med hairlines.
Kjøper får med 1 stk. blå NATO og 1 stk. grå perlon.
PRIS: kr 9 500
Klokken befinner seg i Ålesund men kan sendes med post.
BILDER:

Jeg forbeholder retten til å trekke klokken fra salg om jeg skulle ombestemme meg.
Klokken måler 42mm diameter, og huser et Longines L633 urverk, som er en noe modifisert utgave av et ETA 2824-verk. Den har et driftsreserve på 38 timer. Den er vanntett til 300m.
Etter min mening er det en klokke som går til alt og passer like godt på stranden som til casual eller mer formelle antrekk. Klokken kler ellers mange type remer, og selv har jeg brukt den mye på NATO-rem.
Verdt å vite:
Remen er noe slitt, og ene "holderen" til remen er borte. Jeg ville rangert remens tilstand til 6/10. Klokken har ellers normalt med hairlines.
Kjøper får med 1 stk. blå NATO og 1 stk. grå perlon.
PRIS: kr 9 500
Klokken befinner seg i Ålesund men kan sendes med post.
BILDER:

Jeg forbeholder retten til å trekke klokken fra salg om jeg skulle ombestemme meg.