LLD - Date/Nodate?

Medlem
30. mai 2012
Hei igjen,

Sitter å fristes av LLD som jeg finner som et flott ur. Ser at denne kommer i to utgaver, en med datovisning og en uten. Det er praktisk med datovisning, men sliter med å bestemme meg for hvem om jeg skal anskaffe meg et eksemplar. Så derfor tenkte jeg å høre med dere ringrever, hva dere tenker om saken, rent generlet på klokker og på denne modellen, hva foretrekker dere og hvorfor:)
Ser at "no daten" er mer tro mot sin orginal fra 50-tallet, bør dette ha innvirkning på valget?o_O

OQg0RQ2.jpg

h279fR2.jpg

No daten er som du sier mest tro mot 50-tallsutgaven, men denne er vel gått ut av produksjon om jeg husker riktig? Så du sitter også med valget mellom ny og brukt klokke :) Jeg ville utvilsomt gått for en uten dato, synes skiven får en penere symetri :)

• Liker
Reaksjoner: allak
Jeg ville valgt no-date selv. Det er praktisk med dato, men jeg tror ikke det finnes en klokke som ser bedre ut med enn uten dato.

• Liker
Reaksjoner: allak
No date for min del også. Dato er praktisk og ganske så vanedannende å ha, men visuelt sett er det penere uten på LLD etter min mening.