Anders
Støttemedlem
- Medlem
- 18. jan. 2008
Bjerke lånte en gang en klokke av meg for å bruke den i en utstilling på åpningsdagen for lanseringen av klokkemerket. Som en gjenytelse avtalte jeg å få en forsikringstakst. Da jeg skulle hente klokken etter noen dager viste det seg imidlertid at Bjerke ikke ville gi meg noen slik takst.
Jeg tror jeg vurderer å avslå om Bjerke noen gang senere skulle be om å få låne en klokke.
Auda, det synes jeg er skikkelig dårlig stil. Jeg husker jo godt anledningen, de skulle være utrolig glade for å få lov til å låne uret ditt. Uret ble jo til og med kommentert av produsentens representant så vidt jeg husker.
Uansett policy ellers burde de holde seg for gode til å bryte slike avtaler. Det burde dessuten være en selvfølge at et utlån av ur til store arrangementer ble møtt med en generøs gjenytelse.
Bjerke, om dere leser dette: Det er slike små drypp av kleinhet som gjør at dere ikke oppnår full score i en klokkeentusiasts øyne. Om jeg hadde drevet sjappa deres hadde jeg innført nulltoleranse for slikt.