Litt pussig opplevelse hos Bjerke i prinsensgate

Bjerke lånte en gang en klokke av meg for å bruke den i en utstilling på åpningsdagen for lanseringen av klokkemerket. Som en gjenytelse avtalte jeg å få en forsikringstakst. Da jeg skulle hente klokken etter noen dager viste det seg imidlertid at Bjerke ikke ville gi meg noen slik takst.

Jeg tror jeg vurderer å avslå om Bjerke noen gang senere skulle be om å få låne en klokke.

Auda, det synes jeg er skikkelig dårlig stil. Jeg husker jo godt anledningen, de skulle være utrolig glade for å få lov til å låne uret ditt. Uret ble jo til og med kommentert av produsentens representant så vidt jeg husker.

Uansett policy ellers burde de holde seg for gode til å bryte slike avtaler. Det burde dessuten være en selvfølge at et utlån av ur til store arrangementer ble møtt med en generøs gjenytelse.

Bjerke, om dere leser dette: Det er slike små drypp av kleinhet som gjør at dere ikke oppnår full score i en klokkeentusiasts øyne. Om jeg hadde drevet sjappa deres hadde jeg innført nulltoleranse for slikt.

Bjerke lånte en gang en klokke av meg for å bruke den i en utstilling på åpningsdagen for lanseringen av klokkemerket. Som en gjenytelse avtalte jeg å få en forsikringstakst. Da jeg skulle hente klokken etter noen dager viste det seg imidlertid at Bjerke ikke ville gi meg noen slik takst.

Jeg tror jeg vurderer å avslå om Bjerke noen gang senere skulle be om å få låne en klokke.

Nå ble jeg nysgjerring på hva slags klokke dette var ?? :)

...kan noen ta på seg å sende denne tråden til Mr. Bjerke himself...helt sikker på at slike tilbakemelsinger fra entustiaster som "oss" er gull verdt og noe de ønske rå høre....hvis ikke er det ihvertfall ikke håp:(