Min øyesten har denne. Hun ønsker seg imidlertid en Tag Heuer dykker med diamanter Hun har nok arvet fars interesse for klokker, og mors interesse for diamanter
Jeg kjøpte disse til tvilling jentene mine for et par år siden. De er helt geniale til prisen. Mener å ha sett 16mm NATO reimer. Vi har allerede måtte kjøpe en ny etter at en ble gjenglemt på en ferjetur.
Har også kikket litt på disse Seiko 2625 klokkene, men drøyer det til de blir litt eldre.
Jeg tok frem springbar verktøyet og linjal Det går fint ann å bytte reim, men jeg måler 13,5 lug bredde. Får nok plass til 14mm også. Jeg fant noen få 13mm nato på Amazon og andre steder. Desverre ingen jeg syntes passer til jentene sine klokker. Her er de jeg fant: http://www.natoband.co.uk/bredd/13mm
Perlon så det ut til å være bedre utvalg i 14mm.
Ja, jeg mener det er veldig god valuta for pengene Hun hadde først samme Casio som er nevnt i tråden over, men den synes jeg ikke var så bra. Både mor og datter i huset har Citizen klokka som beater. Jeg kjøpte de gjennom Creation W, usikker på om de har dem fremdeles.