Levering og service

Medlem
8. juli 2019
Innlegg
89
Sted
Oslo
Hei!
Som relativt fersk har jeg et par spørsmål til dere mer erfarne:

- Hvordan gjør dere det hvis dere skal motta eller sende dyrere klokker per post? Det er jo en viss risiko forbundet med dette.
- Får man service hos Bjerke på klokker som er kjøpt brukt?
 
Har god erfering med forsikret sending og er å anbefalle, og Urm. Bjerke tar gjerne reparasjoner på ur som de kan utføre. lykke til :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen
Har god erfering med forsikret sending og er å anbefalle, og Urm. Bjerke tar gjerne reparasjoner på ur som de kan utføre. lykke til :)

Takk :) Vet du om Postens ekspress over natt leverer hjem på døra, i postkasse eller for henting hos postkontor? Bor i Oslo, og har bare en liten postboks.
 
Ekspress over natt med sporing og forsikring, pluss rett på døren. :)
Ganske sikker metode for levering vil jeg si.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen
Lervik Ur har en utmerket tjeneste som jeg selv har benyttet. Fra 16.mars i år viser den også status for klokken (Mottatt, sendt, service gjennomføres nå etc). Anbefales!

 
Noen som vet om refusjon for treig (altså ikke neste dag) EON er automatisk, eller må man be om det?
 
Noen som vet om refusjon for treig (altså ikke neste dag) EON er automatisk, eller må man be om det?
Ikke alle ruter som nødvendigvis skal gå på en dag selv om du bestiller EON. Når det er sagt, tror ikke det er noen automatikk i det men jeg fikk det refundert ganske kjapt når jeg ringte kundeservice om det.
 
Ikke alle ruter som nødvendigvis skal gå på en dag selv om du bestiller EON. Når det er sagt, tror ikke det er noen automatikk i det men jeg fikk det refundert ganske kjapt når jeg ringte kundeservice om det.
Takk for svar. Innenfor Norges 10 største byer er det vel en dag? Andre veien gikk greit siden alle veier leder til Oslo…


edit: ja, kundeservice må kontaktes for refusjon.
 
Redigert: