Lesetips til Rolex noob

Veldig bra @SpaceCowboy !
Jeg startet faktisk på Submarineren i går så vidt. Men ikke fått med meg denne linken.

Mest interessert i 5513 foreløpig. Men liker glass fremfor plexi. Litt sexy med domed plexi også da.

Bare hyggelig!

Har du erfaring med begge, dvs. glass og plexi? Jeg vet at flere har issues med plexi, men personlig synes jeg det faktisk er veldig greit med plexi, i alle fall ift riper. Blir den skrapet opp, fikses det lett med litt tannkrem. :) Og skulle du være så uheldig å få et stygt hakk, kan hele plexi-glasset skiftes ut uten at det koster halve klokka. ;)

Bonusen er jo en inni h... fet dome. :cool:

Redigert av en moderator:
Etter dagens research på Submariner har jeg skjønt to ting. Det ene er at det ikke er tropical skive jeg vil ha, hadde blandet den med Gilt.
Den andre er at det blir en 5512/13, helst Gilt. Helst så fort som råd er. Løpet er kjørt og jeg er på Rolex som neste klokke.

Fant en fantastisk oversiktlig artikkel om Daytona i dag på Watchonista med tidslinje, referanseoversikt, masse filmer og henvisninger til andre gode artikler på nett.

Før hadde jeg Android telefon. Der var det noen apper jeg savner nå. An historisk oversikt over Submariner og GMT, og et Rolex Trivial Persuit. Artig lesing og lek. En del fine bilder og oversikt over detaljer.
Dessverre ikke tilgjengelig på Windows Phone.

:cool: