Lenke til 168.024 og 168.017

Medlem
11. jan. 2019
Innlegg
6
Sted
Oslo
Heisann!
Nylig sikret meg en Constellation 168.017 og en Seamaster 168.024. Googler, leter og søker etter både salg og info (om lenker), men det er ikke lett å oppdrive. Noen som vet hvilke lenker som vil passe disse to godsakene (sett den lange lista som dukker opp hos Omegaforums)? Og langskudd: noen som selger?
Takk for hjelpen! :)
Mvh Franco
AA7FD539-6416-4FE1-9782-6C5BA1369424.jpeg
 
Sjekker du omega sin vintage database, kom sannsynligvis ingen av disse referansene med lenke opprinnelig.

4AADDF78-C793-4FA6-9BB4-382357C9F853.jpeg


Det er nok derfor du ikke finner noe om lenke til disse. Alternativet er å se til andre referanser og prøve seg frem. Antageligvis mer tricky, da du fysisk må prøve deg frem. Eventuelt se om andre har prøvd på nettet, men det har du jo sjekket så vidt jeg forsto.

Det nærmeste jeg kommer er BOR lenkene til Constellation modellene, passer muligens. Har ikke undersøkt, men tror det blir vanskelig, endeledd er ofte en showstopper.
 
Redigert:
Takk for godt svar! Har sett det samme på Omega sine hjemmesider og stusser litt over det, googler modellene og ser bilder, både nye og gamle, hvor de som regel er på lenke. Vet ca hvilke lenker som passer, men ikke så enkelt å oppdrive :)
 
Takk for godt svar! Har sett det samme på Omega sine hjemmesider og stusser litt over det, googler modellene og ser bilder, både nye og gamle, hvor de som regel er på lenke. Vet ca hvilke lenker som passer, men ikke så enkelt å oppdrive :)

Hm, denne listen er vel veldig konkret mtp lenke?

Foreslår et søk på eBay, og en dose tålmodighet. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: px200