Leie av flott veteranbil i Trondheim til et bryllup

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Innlegg
2.203
Sted
Oslo
Hei TS-folket!

Er det noen fra trønderlag / Trondheim her på TS som enten har en flott veteranbil, eller kjenner noen som har en veteranbil, som det er mulig å få leie en lørdag i juni 2013 - enten med eller uten sjåfør.

Vi skal gifte oss i Nidarosdomen og jeg har fått i oppdrag i å anskaffe kjøretøy:)
(Bra vi karer får lov til å bestemme noe i slike anledninger)

Jeg har ikke bestemt meg helt for hva slags bil jeg ser etter men helst noe europeisk, det er nok ikke aktuelt med et stort amerikansk flak av en kabriolet.

Ta gjerne kontakt på PM med en kort beskrivelse av bilen eller tips om hvor jeg skal lete på nett for å finne noen kan bidra med noe slikt.
Betaling blir vi enige om :)

Mvh
Truls
 
Som trønder kan jeg bekrefte den stereotypien ;)
Legg til hedemarken, så har du vel hele landets samlede amcar beholdning....

*kremt* Østfold..

Har hatt gleden av å erfare 16. mai i Halden :)

Jeg er for øvrig også trønder, men i min oppvekst gikk det mest i Ascona
 
*kremt* Østfold..

Har hatt gleden av å erfare 16. mai i Halden :)

Jeg er for øvrig også trønder, men i min oppvekst gikk det mest i Ascona

...aaaahhh. Ascona ja....blir fuktig i øyekroken jeg. Hva med Manta GT da.... DET var bilen sin det. De rike gutta rægga rundt med Commodore og Monza med V6'ere.... Nå fikk jeg hjemlengsel gitt ;)

Sorry- skal holde kjeft nå- skal ikke kuppe tråden din Trulle!
 
Synd at du ikke er på utkikk etter et amcar-flak. Da tettheten på disse er størst i Trøndelagen:p:p

Som trønder kan jeg bekrefte den stereotypien ;)
Legg til hedemarken, så har du vel hele landets samlede amcar beholdning....


Amerikanerne lagde biler før 1950 også, ikke glem det. Noen av de fineste biler verden har sett var USA biler fra 20/30 tallet.
 
...De rike gutta rægga rundt med Commodore og Monza med V6'ere...

*kremt*
- Både Commodore, Monza og Senator var motorisert av utdaterte rekkeseksere fra Admiral og Diplomat.

Beklager - diagnostisert motornerd