Legge til bilder i en tråd.

L

Lynvingen

Guest
Har søkt, og lest meg blind på support sidene:eek:, men fortsatt ikke helt sikker.
Er det sånn å forstå at jeg først må laste opp bildene på feks flikr.com for deretter å linke til bildet i posten? Eller går det an å laste opp direkte fra pc'n til forumet?
 
XXXX Flicker?

Noen som vet hvor på Flicker kontoen man finner den linken som skal pastes inn når
man skal poste et bilde her?
 
Flickr er noe fordømt skrot som burde ha funnet sin plass på historiens skraphaug sammen med resten av Yahoo-skuta for lenge siden. That aside, du finner den hvis du klikker på Share rett over bildet, og velger BBcode.
 
Hvis man surfer på ipad,iphone el. Så er det meget enkelt å bruke Tapatalk sin lagringstjeneste, da får man en "hasselfree" opplastning.
 
Hvis man surfer på ipad,iphone el. Så er det meget enkelt å bruke Tapatalk sin lagringstjeneste, da får man en "hasselfree" opplastning.

+1

Eneste er vel at man må betale en forholdsvis beskjeden sum etter x antall bilder.
 
+1

Eneste er vel at man må betale en forholdsvis beskjeden sum etter x antall bilder.

Tror det er etter 40 bilder om jeg ikke husker helt feil. Syntes det var helt greit å betale noen kroner for å kunne fortsette å gjøre det på den måten:) Var det 14kr det kostet mon tro?