Lange ventelister hos Bjerke?

Medlem
12. des. 2025
Sted
Nordhordaland
Hei! Ny på forumet 👋🏼

Jeg er ikke den første som spør – og blir nok ikke den siste – men er det noen her som har erfaring med ventelister hos Bjerke på Datejust? Jeg leser litt forskjellig, blant annet at noen har ventet så lite som 4–8 måneder selv om de var blitt forespeilet 1,5 - 2 år. Med andre ord litt bingo om det plutselig dukker opp noe?

Jeg fikk satt meg på liste for ref. 126334-0018, med oppgitt leveringstid på 1,5–2 år.

Jeg har for øvrig ingen tidligere kjøp hos Bjerke, men meldte interesse på forhånd via e-post og lignende. Hadde også en «topp 3»-liste i hodet over hva jeg ønsket meg mest da jeg gikk inn i butikken – og denne lå høyt på listen, så er meget fornøyd. 😊

Vedlegg

• IMG_1585.jpeg
    IMG_1585.jpeg
    84,1 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
Hei, Alexis Munthe, velkommen til TS!

Min erfaring med estimert leveringstid er at den stemmer ganske bra ut i fra hva Bjerke sier.

Har noen ganger fått spørsmål, når jeg bestilte,, om jeg ønsker levering tidligere dersom den kommer før estimatet.

Jeg bruker likevel å "purre" med å sende de en e-post, cirka hver fjerde måned, for oppdatering på leveringen.

Gratulerer med flott klokke på vei!

• Liker
Reaksjoner: Bgo80
Hei, Alexis Munthe, velkommen til TS!

Min erfaring med estimert leveringstid er at den stemmer ganske bra ut i fra hva Bjerke sier.

Har noen ganger fått spørsmål, når jeg bestilte,, om jeg ønsker levering tidligere dersom den kommer før estimatet.

Jeg bruker likevel å "purre" med å sende de en e-post, cirka hver fjerde måned, for oppdatering på leveringen.

Gratulerer med flott klokke på vei!
Takk for det!

Ja, jeg fikk samme spørsmål. Takket selvsagt ja til det 😄 Har også vært innom Bjerke i Bergen noen ganger for å melde interesse / purre. Har foreløpig ikke fått noe konkret informasjon om levering enda, men jeg er nok tidlig ute. Her er det nok bare å vente!

• Liker
Reaksjoner: saxxvik
Takk for det!

Ja, jeg fikk samme spørsmål. Takket selvsagt ja til det 😄 Har også vært innom Bjerke i Bergen noen ganger for å melde interesse / purre. Har foreløpig ikke fått noe konkret informasjon om levering enda, men jeg er nok tidlig ute. Her er det nok bare å vente!
De ansatte i butikk vet nok ikke mye mer så skikk en e-post, i halvåret, til kundesenteret - så er nok det den beste måten for å få oppdateringer! ;) forstår uansett man bli utålmodig når man er på listen!

Nok en gang, gratulerer med kul klokke :)