La Revue des Montres - Horological Guide 2009

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.136
Sted
Fredrikstad
Vil bare tipse leserne av Tidssonen om at La Revue des Montres Horological Guide 2009 er å finne i utvalgte Narvesen-butikker. Ettersom WatchTime sin Buyers Guide etter min kjennskap ikke er å oppdrive i Norge, er dette et greit alternativ for oss som ønsker å holde seg litt oppdatert på årets modeller samt bli kjent med de ulike produsentenes kolleksjoner. Teksten er på engelsk til tross for at dette er et fransk magasin.

L9721H.jpg


Selv kjøpte jeg min utgave på Oslo S.
 
Anbefaler denne - har større utvalg av modeller og finnes i hyllen til Tannum på Karl Johansgate

Wristwatch Annual 2009: The Catalog of Producers, Prices, Models, and Specifications (Wristwatch Annual): The Catalog of Producers, Prices, Models, and Specifications (Wristwatch Annual) (Paperback)

[attachment=0:liz0hwoi]51JGgdJlEzL__SS400_.jpg[/attachment:liz0hwoi]
 
Anbefaler også den siste boken/katalogen på det sterkeste!

Den har vært min bibel de siste årene, og inneholder priser og relevant kortfattet info om mange ulike merker. Jeg har de siste 5 års utgaver. Mer dog at det ikke er kritisk journalistikk her, men det lever du fint med om du har litt peil på bransjen.
 
Den siste der, selges den på nett noe sted? (annet sted en amazon)

Eller er den på de fleste Narvesener? De to vi har i Harstad er ikke de med best utvalg.
 
Ring Tannum på Karl Johan i Oslo
Tror de sender på oppkrav

Ellers er den jo på Amazon - ikke feil å handle der ;)

Skal ellers sjekke når jeg kommer hjem - har e-postet med forlaget så jeg mener jeg kan ha annen info om salgssteder på nettet
 
Har handlet ganske mye fra play.com tidligere men fant bare 08 utgaven og eldre.

er jo ikke noe problem å kjøpe den på ebay heller. Men skal stikke innom Narvesen for å se om det finnes lokalt.
 
Narvesen fører ikke wristwatch 2009 annual
Men Tannnnnum:) gjør - dvs den på stripa i Oslo.

Eller prøv etter råd utgiveren:

If you are prepared to pay for the packing, shipping and possible customs charges:

1. You can get the book from the publisher's distributor, Grantham Book Services. Send a mail in the first instance to: export@gbs.tbs-ltd.co.uk

2. amazon.co.uk who are very customer orientated.